Gäst Spelnisse Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Okej nu behöver jag hjälp med vad man ska göra efter att man fått ironboots och den där låten?Jag vet inte vart jag ska??? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 använd låten å vrapa dejj till hylian lake. hoppa ner i vattnet å ta på dejj iron boots. på botten av sjön, kolla ín mot den ön du hamna på när du vrapade dejj. där kommer du hitta en ingång som är täckt med galler. över ingången finns en kontakt. använd hookshot på den å gå in i vattentemplet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Åhh tack! :D kan jag få en guide på svenska till water temple!! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raxo Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 hittade bara en engelsk sry. zelda guide Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Men det vill jag inte ha! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Åhh tack! :D kan jag få en guide på svenska till water temple!! :) Det finns en i fuska.ses arkiv... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg