ajar Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Jag har en del frågor om spelet Animal Crossing jag vill ha svar på: 1. Hur kan man få tag på frukter som inte växer i ens egen stad? 2. Får man ett nytt hus efter att ha betalat av sitt andra lån? 3. Var får man tag på en tv? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 nya frukter vår du av att besöka en kompis stad och plocka några frukter. andra lån...? det är asmånga lån att betala. du får aldrig ett nytt hus, det blir bara större tvn kommer dyka upp i affären ibland Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Tack för svaren, men angående råga nummer ett: Min syrra lirar också och i min stad finns det apelsiner och i hennes päron, i min stad finns det även folk som vill ha körsbär och det har varken jag eller min syster i våra städer så var kan man annars få tag på körsbär? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
911015 Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Man får vänta på att nya frukter kommer. Man får större hus efter du betalt Du får leta upp en tv :gitarr: :gitarr: Ialf på Ds Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Versionen till DS är inte alls likadan så jag tvivlar på att spelen är samma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 nej det är dom inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Vet du hur många gånger Tom Nook renoverar affären? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 tror att det var tre gånger.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Ok, än så länge har han bara renocerat den en gång i min stad. När gör han det nästa gång? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 typ när du uppgraderat huset 2 gånger eller nått Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Tom Nook håller på att uppgradera det en tredje gång och det skulle bli färdigt i morgon (3/9) men renoverar han efter det då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 (redigerat) kommer du få det stora vita playset? Redigerat 2 Oktober 2006 av Great Gonzales Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg