Hoppa till innehåll

Hjälp Mig Dator Nördar!


alexander123
 Dela

Rekommendera inlägg

jag satt och spelade WoW och allt var normalt och so gick jag lite till, så dampa allt. så nu är hela datorn pajad. när man startar så kommer det massa blå prickar sen försvinner dom och allt blir normalt men runt musen massa små strek som bildar en fyrkant. om jag startar WoW så laggar det. allting rör sig som om allt har smellt sammann men där man skriver lösenord och sånt är normalt jag kan logga in och så jag har gått in på min char.När jag går in på min char händer deta, allt cpar sig allt rör sig poff där var ett berg poff nu är det en väg i luften och massa sånt hela tiden med sekunders melan rum! HJÄLP MIG!!! vad ska jag göra...

 

 

 

p.s jag får inte formatera om datorn för pappa

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hödu. tråd skaparen. lägg ner den där titeln. borde f*n strypa dig för den :(

Asså gud vad taskig du e mot dom som tycker mycket om datorer. bara för att du själv inte kan nåt.

 

Tänk efter innan du gör en tråd med den titeln.

 

( vet att detta räknas som personligt påhopp men är jag pissed off så är jag det >:(

Redigerat av girder
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hade samma problem men jag orkade inte göra något så jag kastade datorn då och köpte en ny :P

 

 

Bara för att eran familj har pengar eller så är du bortskämd..

 

men jag tror faktist de är grafik kortet! hände liknande sak för mig.. fast de var så på alla spel.. när jag startade WoW så såg bilden konstig ut de var typ utdraget osv..

 

Då så fick vi ett nytt grafik kort från Dell, då blev de bra igen.. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...