ajar Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Kan man fånga fisk under vintern? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 ja det kan du. ondöigt att starta en ny tråd ripto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Vadå, det var ju om två olika saker? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 ja men lika bra att starta en tråd okm allting Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Jag kom ju på detta flera dagar efter min första tråd, vet du förresten om man får två våningar tredje gången man renoverar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 tror det är 4:e. du får en källare nästa gång Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Jag har redan fått en källare. :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 ok då får du en övervåning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 3 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Mitt hus har renoverats men jag fick ingen övervåning, det blev bara större. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 ok då får du det nästa gång mycket lättare att du säger hur stort lånet är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 3 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Jag hr inte fått reda på det, det får man ju inte reda på förrän dagen då affären är färdig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg