En pcw är när man kör klan matcher.
Counter-strike Source Film +bild
WTF, aimbot lol (har inte kunnat skriva på några dar därför gör jag det nu ;) )
Vad snackar du om?
wallhack* han sköt ju f*n rakt upp på en gubbe som gick över utan att se han
↗ till inläggetHörgt ljud, hör fotstegen, sprejar så enkelt är det nog ;)wallhack* han sköt ju f*n rakt upp på en gubbe som gick över utan att se han
↗ till inläggetFraps ger väl skithög kvalle som e skitbrahttp://www.speedyshare.com/436729261.html
Här har jag satt ihop två ganska snygga frags från en pcw.
Jag filmade in med fraps så det är ingen bra kvalle i den.
↗ till inläggetwallhack* han sköt ju f*n rakt upp på en gubbe som gick över utan att se han
HAHA rikke, du har inte spelat cs länge va? Jag kanske har ljud. Jag sitter inte med wallhack som många andra gör.
faktum e att ja har haft css i typ 1,5 år, men ja hör f*n inte om någon går över mig så bra, hör men kan f*n inte träffa x'D
↗ till inläggetfaktum e att ja har haft css i typ 1,5 år, men ja hör f*n inte om någon går över mig så bra, hör men kan f*n inte träffa x'D
Ska jag skicka det med ljud så du inte tror att jag fuskar?
det e lungt :D jag trodde dig när du förklara första gången :P
Skönt att du tror mig.
Hatar att bli fuskanklagad.
Nu förtiden ser jag massa som cheatar
jo, börjar bli vanligt med sådanna (inte du justusett ;) )
Joo, nu för tiden så ser man hur det har ökat antalet fuskare. Känns förjävligt, för 2 års sen så kunde jag sitta och spela utan att folk fuskade. Men nu j*vlar så har dom ökat som j*vla myror i någon ensam skog.
jag kan förstå att man fuskar i typ bildspel å sånt shit men gör man det i cs då blir jag arg :angry:
Mina vänner cheatar som f*n och dom bryr sig inte om dom blir bannade dom bara går och köper nytt spel
konstiga kompisar :? x'D
ingen om har någon film på lager lr kanske en bild?
Här har jag någon random klipp som jag hittade:
http://www.speedyshare.com/798521930.html
Det är när jag sprayar ner 3 pers på cw! :S
lol, nice :)
mer filmer ftw :)