Gäst BondaKransDans Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Skrivet 1 Oktober 2006 (redigerat) Nu har min hemsida's domän/webhotell kommit i worldwideweb databas och jag vill ha personal i min hemsida, se presentationen. Klicka läs mer så fattar ni väll :D Tack för förhand ... Kontakta mig på [email protected] eller bara PM:a mig WWW.drunko.be är min hemsida om ni undrar Obs Inget reklam Moderatorer ... detta är "mitt rop på hjälp" -Fronda Redigerat 4 Oktober 2006 av BondaKransDans Citera
Skinnpytte Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Skrivet 1 Oktober 2006 Seriöst, du måste väl kuna ändra texten? Så det inte är kunstiga krumelurer för å. ä och ö. Och ändra så att länkar inte är udnerstruckna och sånt. OCh bakgrunden är ju dubbel :o Citera
Desu Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Skrivet 1 Oktober 2006 Klaga inte så j*vla mycket på han. Fattar inte vad det är för fel på folk egentligen, visserligen kan man ju kommentera men ordet "seriöst" i din post får det att verka som du försöker äga han :huh: Citera
Gäst Sandkaka Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Skrivet 1 Oktober 2006 å, ä och ö fungerar för mig.. Citera
Desu Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Skrivet 1 Oktober 2006 å, ä och ö fungerar för mig.. Härligt, entligent nån som förstår vad jag menar. Citera
Gäst Moberg Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Skrivet 1 Oktober 2006 Vad är och gör en "script hämtare"? Citera
Gäst BondaKransDans Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Skrivet 2 Oktober 2006 Vad är och gör en "script hämtare"? Han hämtar script åt admin Citera
Skinnpytte Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Skrivet 2 Oktober 2006 Klaga inte så j*vla mycket på han. Fattar inte vad det är för fel på folk egentligen, visserligen kan man ju kommentera men ordet "seriöst" i din post får det att verka som du försöker äga han :huh: Jag menade inte att vara taskig men jag trodde han kunde det... Citera
Desu Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Skrivet 2 Oktober 2006 Jag menade inte att vara taskig men jag trodde han kunde det... Oki. men ta allt inte för givet. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.