Hoppa till innehåll

Xbow 360 Värt Pengar?


Dalman

Rekommendera inlägg

tjabba, undrar om det är värt att kasta pengar på xbox 360'n? Har haft sony's produkter bara som playstation 1, playstation 2, har bara kvar PSP'n sålde PS2'n idag.

 

Då jag fick 1500 kr för den. Har funderat på att spara det till en Xbox 360 core, men jag undrar om det är bra grafik på den m.m och om det är värt att köpa spel-konsolen?

Och vilket spel skulle jag köpa om jag skaffade xboxen? kan ni säga nåt bra spel?

 

Tack i förhand.. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att du ska köpa Wii istället. Men om du ska köpa 360 så ska du köpa spelen Perfect Dark Zero, Resident Evil 5 när det kommer och Dead Rising är de jag har i huvudet nu...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, REV bytte namn till Wii. Men jag tycker att Wii är bättre trots att det inte kommer lika många spel och att det inte är lika bra graffe, men jag gillar Nintendos spel mer, och älskar kontrollen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Grenade

tjabba, undrar om det är värt att kasta pengar på xbox 360'n? Har haft sony's produkter bara som playstation 1, playstation 2, har bara kvar PSP'n sålde PS2'n idag.

 

Då jag fick 1500 kr för den. Har funderat på att spara det till en Xbox 360 core, men jag undrar om det är bra grafik på den m.m och om det är värt att köpa spel-konsolen?

Och vilket spel skulle jag köpa om jag skaffade xboxen? kan ni säga nåt bra spel?

 

Tack i förhand.. <_<

 

´

 

Tycker att du helt klart ska köpa Xbox 360 :D det är en häpnadsväckande bra konsoll som erbjuder mycket i prestanda och funktion, dessutom är det en skitskön kontroll.

Spel som jag tycker att du absolut ska köpa är: Just Cause, Dead Rising,

Call of Duty, Oblivion. Det är super coola spel :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hehe okej, kan man göra nåt spec på Xbo 360 som man inte kan på playstation 2? när jag testade Xbox 360 i affärn var det skit svårt att köra, man kunde testa spelet Test drive, klickade överalt på kontrollen men inget hände. Så har bara haft playstation nu, så jag får väll vänja mig med kontrollen om jag skaffar Xbox 360 :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Grenade

Hehe okej, kan man göra nåt spec på Xbo 360 som man inte kan på playstation 2? när jag testade Xbox 360 i affärn var det skit svårt att köra, man kunde testa spelet Test drive, klickade överalt på kontrollen men inget hände. Så har bara haft playstation nu, så jag får väll vänja mig med kontrollen om jag skaffar Xbox 360  :D

 

Ja du har ju tillexempel Xbox Live så du har internetmöjligheter till Xbox 360 med nätspel, samtal- och nedladdningsfunktioner. :cool:

Jag tyckte likadant när jag testade 360 för första gången, att man tyckte det var svårt att styra och så, men det gav med sig efter tiden.

Man lär sig var alla knappar sitter och hur man handskas med kontrollen, i dagens läge tycker jag att det inte alls är svårt att kontrollera kontrollen. :)

 

Så det är bara att du tar och vänjer dig vid kontrollen :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...