💬
Logga in
Fuska.se

Super Smash Bros Ds?

21 svar · startad

Trådstartare #1

Läste på en sida att det kommer ut "super smash bros DS" det är inte sant,va? Eller... B)

tror inte det, Wii versionen är ju inte klar äns men det var en bra idé!

Jag tror inte det, (har också hört det) men man får ju alltid hoppas!

5 Oct 2006

Visst skulle det vara kul om det hænde,men som jag brukar sæga(som jag aldrig har sagt tidigare): Om det ær en sida som sæger det,ær det troligast inte sant,fast det finns ju ett undantag om Nintendo sjælva skriver det sjælva.....

6 Oct 2006

Prenumererar på nintendo magazin, men har inte läst något om det men.........

(om det kom vore det en dröm)

↗ till inlägget

Prenumererar på nintendo magazin, men har inte läst något om det men.........

(om det kom vore det en dröm)

Japp, helt plötsligt hade man vaknat upp och blivit megalessen för att det inte var sant...

7 Oct 2006

Jag tror knappast det kommer. Om ingen har märkt det, så finns inte alla knappar på GCkontrollerna på DS, så det är en väldigt liten chans att det kommer.

Den enda knapp som inte finns är ju Z, så kontrollerna skulle nog inte vara ett problem.

Sen har ju DS touch Screen också som säkert skulle användas på ett bra sätt...

8 Oct 2006
Trådstartare #10

Japp... jag såg en bild på omslaget på nån sida också men alla sa att den var fejk :(

ni kan ju kolla på jump superstar som är ett typ melee spel :D ganska roligt iaf.

9 Oct 2006

Skulle varit väldigt roligt om det kom ett till DS.......

Skulle vara kul, men jag tror inte det kommer...

16 Oct 2006
Trådstartare #14
↗ till inlägget

Skulle vara kul, men jag tror inte det kommer...

Nej antagligen inte... Men man får leva på hoppet!-sa Lille Skutt och sprang och gömde sig :P

Visst kan det komma. Men inte inom någon snar framtid antagligen.

17 Oct 2006

I början var det inte ens säkert att Nintendo skulle skapa Super Smash Bros Brawl till Nintendo Wii, så jag tror knappast det kommer.

Är det någon som spelat jump superstars då? det är typ ett fighting spel fast med massa anime gubbar typ naruto, goku och massor.

18 Oct 2006

Tack,vi fattar.

Nintendo DS är ju nästan perfekt till Super Smash Bros,kom igen,jag menar,Z-knappen var ju bara till för att gräppa,eller hur?Men man kunde gräppa om man klickte på R+A.Jag menar,det är väl inte så svårt?Det kunde ju lika gärna vara ett till GBA för att man inte ens behöver Y och X knappen,man kunde ju använda uppåt-knappen på styrspaken.....

20 Oct 2006

De skulle bara förstöra Super Smash Bros seriens Goda rykte!

Goda rykte?Vad menar du?Perfekt slogan: "The fight is now portable".

Det är en mycket bra idé(och en bra slogan >.<).

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in