Xynthiar Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Hej! Jag kan inte hitta dessa mobs: Stranglethorn Tiger Stranglethorn Phanter & Stranglethorn Raptor Jag har kollat över allt! jag har kollat på thottbot och allt möjligt! DOM EXISTERAR BARA INTE! hittar bara elder och young! plz //BRouge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Dom är ju förfan överallt. Ja, jag menar inte elder och young. Kolla i norr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 3 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 ?? konstigt jag letade i tio minuter! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 jag vet att starnlethorn raptorna ska vara där blooscalp trollen är Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 3 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 jag kan hitta trollen iaf :P nåja, jag får testa igen imån Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 finns strangelthorn tigers? trodde det bara fanns strangelthorn tigress... kort sagt det är tjejers och dom är närmare BB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 jag kan hitta trollen iaf :P nåja, jag får testa igen imån Det kanske bara e nån bug får jag hittar dom överallt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg