isMaNnen Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Hejsan! jag har en fråga jag inte är riktit säker på.. tycker ni jag ska ta bort min mining och skaffa leatherworking istället? har ju lvl 300 i skinning... För jag tycker inte man får så himla mycke pengar av gathering skills nå mera.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Ta inte bort mining. Man tjänar mycket pengar på gathering professions faktiskt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kadamar Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 (redigerat) Men man får inge mkt av mining så tror leather working eller enchant är bättre..(faktis) Redigerat 3 Oktober 2006 av kadamar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Eh, jo, man tjänar stora stålar på thorium. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kadamar Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Nej man tjänar mer på Enchanting och Leatherworking Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Leatherworking? Är du säker på att han kommer att fixa Pattern: Hide of the Wild? Om han fixar det, vilket inte är särskilt troligt, så kommer han tjäna pengar på LW. Annars, nej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Mina dark iron och smält i brd, säljs för ca 10g per bar. Att få tag i dark iron ores är inte alls svårt heller. Sen kan du ju hoppas att arcane crystals droppas från ric thorium veins dom säljs för 20g.. så vad babblar du om att man inte tjänar mycket på mining? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 5 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 men de är ju så svårt att gå upp i level i det och hitta stenar! om jag skulle gå på en rock hunt skulle jag kanske hitta 5-10 stenar per dag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 men de är ju så svårt att gå upp i level i det och hitta stenar! om jag skulle gå på en rock hunt skulle jag kanske hitta 5-10 stenar per dag! Har du ens på "Track nodes"? Vet du att man kan mina samma node mer än 1 gång? Jag brukar glida omkring och mina ibland och hittar ganska mycket mer än 5-10 på en dag. Kanske 50-60 ores på 1 timme. Men då räknar jag inte med stenarna och andra dropsen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 6 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 ja jag använder track ores... ändå svårt som f*n att hitta dem dära stenarna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Mining herbalism och Skinning e dom bästa professions för att tjäna pengar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 iSmannen, sola Uldaman och gå till gråttor och sånt. Finns fullt med stenar. Dessutom så är mithril/plate armour skit dyra så man känar mycket om man tänker sälja. Särskillt epics! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg