Kraver Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Skrivet 3 Oktober 2006 Jag har en fråga, hur kollar man datorns historik? Så att man kan se vad folk har gjort på datorn tidigare. Tacksam för svar. ://Xbox_Master Citera
isMaNnen Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Skrivet 3 Oktober 2006 de du har vart inne på internet kan man ju iaf se på klockan i internet explorer som har en böjd pil neråt! brevid favoriter knappen Citera
Kraver Skrivet 3 Oktober 2006 Författare Rapport Skrivet 3 Oktober 2006 men det man gjort på datorn. Citera
Gäst Grenade Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Skrivet 3 Oktober 2006 Jag har en fråga, hur kollar man datorns historik? Så att man kan se vad folk har gjort på datorn tidigare. Tacksam för svar. ://Xbox_Master Du kan klicka på pilen vid adressfältet och titta vilka sidor som folk har varit inne på innan. Du kan även klicka på klockan och då kommer det upp en spalt till vänster där ser du en flik "I dag" och en "Måndag" och så vidare och då kan du titta vilka sidor folk har varit inne på innan. :) Citera
FORUMET Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Skrivet 4 Oktober 2006 Mmm, men det går väl att ta bort den där informationen om man raderar alla sina cookies? Citera
CeZ Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Skrivet 4 Oktober 2006 Men, han vill ju se vilka program användarna gått in på, inget med internet. Citera
Gäst AntonJ3000 Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Skrivet 4 Oktober 2006 Ladda ner en Keylogger* Fast VARNING jag menar inte att du ska söka runt efter olagliga saker för att få keylogger , jag menar en sånn man laddar ner på download.com och välj skicka till din mail *du ser deras lösen också :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.