CeZ Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Skrivet 3 Oktober 2006 Hej! När jag gör mina flashfilmer så kan mina gubbars händer eller ben eller så "kladdas ihop", hur kan man hindra detta? om det går, alltså. För er som inte fatttar har jag gjort en liten film här som visar vad jag menar. Klicka här Citera
Gäst BondaKransDans Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Skrivet 3 Oktober 2006 Vet ej hur du menar men det bästa är att bara rita med Pen tool :D Citera
CeZ Skrivet 3 Oktober 2006 Författare Rapport Skrivet 3 Oktober 2006 Kolla filmen så kanske du förstår bättre. Citera
Desu Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Skrivet 4 Oktober 2006 Jag rekkomenderar att du använder line tool. Rita en gubbe i linetool. sen så gör du den till en movie clip. där efter så använder du ,,,, ä jag ska göra en film som visar hur du gör. Citera
CeZ Skrivet 10 Oktober 2006 Författare Rapport Skrivet 10 Oktober 2006 Okej... Är den klar snart? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.