andypandy Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Skrivet 3 Oktober 2006 Jag har skaffat Sims 2 och studentliv. När jag har installerat sims2 studentliv kan jag inte längre köra sims2. Jag får felmeddelandet "du kör fel version av sims2 vänligen kör sims2 studentliv istället". Vad ska jag göra för att kunna spela bägge?
Gäst PoisoN Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Skrivet 3 Oktober 2006 Jag tror att efter att du instalerat student live så inkuuderar studentlivs versionen både Sims 2 Sakerna och sudentliv sakerna, kortare sagt, Glöm bort Sims 2 Stundentliv är huvudCD
bmth Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Skrivet 12 Oktober 2006 Jag har skaffat Sims 2 och studentliv. När jag har installerat sims2 studentliv kan jag inte längre köra sims2. Jag får felmeddelandet "du kör fel version av sims2 vänligen kör sims2 studentliv istället". Vad ska jag göra för att kunna spela bägge? Alltså jag har alla TheSims2 och det spelet jag installerar sist ska man sätta i sen när man spelar, alltså så kombineras alla spelen så att du kan spela alla spelan med en skiva... :kung: :rolleyes:
Rekommendera inlägg