Aegzor Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Skrivet 3 Oktober 2006 Hej, jag har fått ett problem med Msn Messenger v 7.5 (kolla bilden). Någon som vet hur man kan lösa problemet? Och kom nu inte med en massa svar om att jag ska läsa hjälpen, för det har jag gjort, och kom inte heller med några svar om att jag ska skaffa Windows Messenger Live. tack i förhand. Citera
Aegzor Skrivet 3 Oktober 2006 Författare Rapport Skrivet 3 Oktober 2006 (redigerat) Asså, mitt internet krånglar som faan. Kan tyvärr inte lägga upp nån bild för tillfället, men jag kan skriva vad det står i felmeddelandet: Du kan inte använda MSN Messenger just nu eftersom din kontaktlista inte är tillgänglig. Försök igen senare. Klicka på Hjälp så får du veta mer om din kontaktlista. 81000378 ps. har testat en ggn varje timme nu, sen kl 14.30 ds. EDIT: nu funkar det igen! :) Redigerat 4 Oktober 2006 av medion Citera
Gäst Plopp Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Skrivet 4 Oktober 2006 :D Ja det brukar hända så åt mig också. Det funkar sedan efter någon timme Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.