Gäst AntonJ3000 Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Vad händer om jag avinstallerar min hårddisk(kan göra det på enhetshanteraren) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Grenade Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 (redigerat) ja du, det är ingenting jag rekommenderar direkt. :blink: Du förlorar all den information som finns på den hårddisk som du väljer att avinstallera. Redigerat 5 Oktober 2006 av Grenade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bilking Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 det kanske är en bra ide om du har virus på datan men annars tycker jag du ska låta bli. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Tror faktiskt inte speciellt mycket händer. Den hittar nog hddn om du startar om igen, men är ju inget jag skulle rekomendera att testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 du ska inte göra det om du inte har instalations skivan för ditt operativsystem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 okey låter mysko <_< fast jag skulle inte har gjort det kanske försvinner *NÅGOT* fast alla vet ju att microsoft prudukter inte är något att lita på :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 men lol de e ju microsoft som skapat allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Vad händer om jag avinstallerar min hårddisk(kan göra det på enhetshanteraren) du får knappt plats med tetris typ >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.