Gäst AntonJ3000 Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Skrivet 5 Oktober 2006 Vad händer om jag avinstallerar min hårddisk(kan göra det på enhetshanteraren) Citera
Gäst Grenade Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Skrivet 5 Oktober 2006 (redigerat) ja du, det är ingenting jag rekommenderar direkt. :blink: Du förlorar all den information som finns på den hårddisk som du väljer att avinstallera. Redigerat 5 Oktober 2006 av Grenade Citera
Gäst bilking Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Skrivet 5 Oktober 2006 det kanske är en bra ide om du har virus på datan men annars tycker jag du ska låta bli. ;) Citera
Oden Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Skrivet 6 Oktober 2006 Tror faktiskt inte speciellt mycket händer. Den hittar nog hddn om du startar om igen, men är ju inget jag skulle rekomendera att testa. Citera
Vitdom Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Skrivet 6 Oktober 2006 du ska inte göra det om du inte har instalations skivan för ditt operativsystem.. Citera
KalphiteQ Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Skrivet 6 Oktober 2006 okey låter mysko <_< fast jag skulle inte har gjort det kanske försvinner *NÅGOT* fast alla vet ju att microsoft prudukter inte är något att lita på :lol: Citera
neVah Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Skrivet 8 Oktober 2006 men lol de e ju microsoft som skapat allt... Citera
Findus Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Skrivet 8 Oktober 2006 Vad händer om jag avinstallerar min hårddisk(kan göra det på enhetshanteraren) du får knappt plats med tetris typ >_> Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.