Hoppa till innehåll

Andra Mount?


Hunted

Rekommendera inlägg

hej jag har en liten fråga här..:

jag såg nyligen en video när man ser en gnome rida på ett stort småkryp eller någonting (det blir storkryp antar jag) och jag har även sett ett troll rida på en Tiger (inte en saber TIGER!) och även en night elf på en grön raptor... jag har sett tigern och raptormountet i gadgetzan men vet ej hur jag kan skaffa det... vill så gärna rida på en raptor

 

MVH: Hunted

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det där storkrypet (:D) droppas i AQ (en instance) och kan bara användas inom instancen.

Raptorn tror jag e ett random world drop, men e inte säker.

Vet inget om tigern.

 

nepp AQ mount kan användas utanför AQ se "Draxonix" på worldofwarcraftmovies.com om ni inte tror mig :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hej jag har en liten fråga här..:

jag såg nyligen en video när man ser en gnome rida på ett stort småkryp eller någonting (det blir storkryp antar jag) och jag har även sett ett troll rida på en Tiger (inte en saber TIGER!) och även en night elf på en grön raptor... jag har sett tigern och raptormountet i gadgetzan men vet ej hur jag kan skaffa det... vill så gärna rida på en raptor

 

MVH: Hunted

 

 

Raptorn droppas i ZG samt tigern och vargen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Man kan använda spindeln som jag kallar den utanför, såg en använda den i EPL.. O.o också hadde han en kompis brevid sig med raptorn! hehe dem var svin coola!

 

Finns 2 av såna kryp. En droppas som bara används i AQ. Men det finns en legendarisk som droppas så att man kan använda den utanför.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...