Backspace Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Jag är inte hemma då, det är ju en fredag, och jag kommer hem från Spanien 1 November, lördagen efter Halloween, så det blir inget halloween firande för mej =( Men du kan ju fråga bus eller godis där! Föressten är halloween 1 november! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Nej, Halloween är den 31 oktober. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Nej, Halloween är den 31 oktober. Oops, Jag märkte de nu! Men förr brukade de alltid vara på en lördag i November så nu har jag vant mig med de men jag hade fel! I alla fall, börja inte bomba med massa klag inlägg för det där felet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Nej, Halloween är den 31 oktober. Ja hallowen är då! Men då ska jag ut och säga bus eller godis utan att kasta ägg och annat dumt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Jag tycker det är jättebra att folk klär ut sig till djävulens undersåtar, demoner, och springer runt och gör precis som den onde vill. Sedan, detta med djur- och människooffer som även genomförs här i Sverige är ju inte så farligt, det sker ju inte i så stor mängd. För övrigt, som vissa leksaker innehåller nu för tiden, ett slags kontrakt där man skriver under på att sälja sin själ till djävulen, det är väl inte så farligt? Man säljer ju den "bara" för all evig tid. Så halloween är riktigt bra. Hurra för halloween. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 kasta ägg e ju en halloween höjdpunkt Jag ska säga "bus" och skjuta med ett vattengevär med kaffesump och kaninpiss! :twisted: Boowahaha.... Är det verkligen kul? Tänk om nå'n gjorde det på dig nu på hallowen vad skulle du säga då Jag är inte så dum att jag går och börjar kasta ägg på fönster... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 vem är det som ska säga bus eller godis det ska jag det är rolit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Jag tycker det är jättebra att folk klär ut sig till djävulens undersåtar, demoner, och springer runt och gör precis som den onde vill. Sedan, detta med djur- och människooffer som även genomförs här i Sverige är ju inte så farligt, det sker ju inte i så stor mängd. För övrigt, som vissa leksaker innehåller nu för tiden, ett slags kontrakt där man skriver under på att sälja sin själ till djävulen, det är väl inte så farligt? Man säljer ju den "bara" för all evig tid. Så halloween är riktigt bra. Hurra för halloween. Hurra för halloween. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibbe Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Rekomendation för bus: Spräck parfym flaska i en trapp uppgång ;D stinker som s*tan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 Rekomendation för bus: Spräck parfym flaska i en trapp uppgång ;D stinker som s*tan Är du galen! Man är ju dum om man gör sånt! Det borde vara förbjudet ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 Rekomendation för bus: Spräck parfym flaska i en trapp uppgång D stinker som s*tan Är du galen! Man är ju dum om man gör sånt! Det borde vara förbjudet ju! Det finns folk som är allergiska så gör aldrig det!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 på prata om elakt så där den kom i från är ma int elak om ma sejer bus utan ma te.x sejer något roligt som te.x något på ett språk den andra int kan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.