Hoppa till innehåll

Vilken dag går man och frågar bus eller godis?


Gäst Sandkaka

Rekommendera inlägg

Jaha då är det dags för den (pip) (pip) och (pip) och absolut den (piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip)igaste dagen på hela året. Jag har ett tips för er som inte gillar j*vlaween(kallar det så).

Sätt in jätte känsliga fönster på ert hus så ägget krossar glaset. By döörr till jätte känslig för t.o.m. regn så dom som sprutar grädde på dörren får en överaskning. Och man måste ju ha vakter(inte riktiga väktare. kanska nån vuxen eller stark)som tar fasst dom och så får dom betala hahahahahaha.

*måste ringa bästa kompisen och fråga om han vill sova över*

 

Jag tror väl ofta man orkar göra det där! Och föressten tror jag inte dom gör sånt där!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 136
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Faan, Halloween är nästan den roligaste dagen på året. Det är så kul att gå godis eller bus. Iallafall ta andras. Men jag lär väl snart sluta med Godis eller bus eftersom jag börjar bli för gammal för sånt. Så jag får ägna mig åt filmerna istället. Men på lördag får man inte gå miste om nåt godis eller bus.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jaha då är det dags för den (pip) (pip) och (pip) och absolut den (piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip)igaste dagen på hela året. Jag har ett tips för er som inte gillar j*vlaween(kallar det så).

Sätt in jätte känsliga fönster på ert hus så ägget krossar glaset. By döörr till jätte känslig för t.o.m. regn så dom som sprutar grädde på dörren får en överaskning. Och man måste ju ha vakter(inte riktiga väktare. kanska nån vuxen eller stark)som tar fasst dom och så får dom betala hahahahahaha.

*måste ringa bästa kompisen och fråga om han vill sova över*

 

Jag tror väl ofta man orkar göra det där! Och föressten tror jag inte dom gör sånt där!

 

Jo folk kastar vist ägg på fönstren... förra året här var det några som bröt sig in och mördade en kille som bus... Jag kände han BTW :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...