Backspace Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Jaha då är det dags för den (pip) (pip) och (pip) och absolut den (piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip)igaste dagen på hela året. Jag har ett tips för er som inte gillar j*vlaween(kallar det så). Sätt in jätte känsliga fönster på ert hus så ägget krossar glaset. By döörr till jätte känslig för t.o.m. regn så dom som sprutar grädde på dörren får en överaskning. Och man måste ju ha vakter(inte riktiga väktare. kanska nån vuxen eller stark)som tar fasst dom och så får dom betala hahahahahaha. *måste ringa bästa kompisen och fråga om han vill sova över* Jag tror väl ofta man orkar göra det där! Och föressten tror jag inte dom gör sånt där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Faan, Halloween är nästan den roligaste dagen på året. Det är så kul att gå godis eller bus. Iallafall ta andras. Men jag lär väl snart sluta med Godis eller bus eftersom jag börjar bli för gammal för sånt. Så jag får ägna mig åt filmerna istället. Men på lördag får man inte gå miste om nåt godis eller bus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 varför sa du f*n det är ju rolit :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 blääää för haloween Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 hallowen är bäst :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibbe Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Jaha då är det dags för den (pip) (pip) och (pip) och absolut den (piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip)igaste dagen på hela året. Jag har ett tips för er som inte gillar j*vlaween(kallar det så). Sätt in jätte känsliga fönster på ert hus så ägget krossar glaset. By döörr till jätte känslig för t.o.m. regn så dom som sprutar grädde på dörren får en överaskning. Och man måste ju ha vakter(inte riktiga väktare. kanska nån vuxen eller stark)som tar fasst dom och så får dom betala hahahahahaha. *måste ringa bästa kompisen och fråga om han vill sova över* Jag tror väl ofta man orkar göra det där! Och föressten tror jag inte dom gör sånt där! Jo folk kastar vist ägg på fönstren... förra året här var det några som bröt sig in och mördade en kille som bus... Jag kände han BTW :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Förra året kastade någon ägg på vår skolas fönster... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Det gör väll inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Nej, men vår fröken blev rätt arg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Alla Helgonas Helg är helt ok. Inte Halloween. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 ida köpte ja en mask som ja ska ha på mej imorrn.kommer bli jäklit kul :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ziz Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 elerhur!=/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.