Outsider Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Är GTA San Andreas värt pengarna tycker ni? Jag funderar på att köpa det eller kanske liberty city istället men jag vill veta vad ni tycker först. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 uhm.. varför heter tråden ''vice City'' isf.. o.O aja.. San Andreas är vart pengarna ja, men jag tycker Vice City är bäst i GTA serien... gillar inte hip-hop och ghetto stilen i SA xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Grenade Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Är GTA San Andreas värt pengarna tycker ni? Jag funderar på att köpa det eller kanske liberty city istället men jag vill veta vad ni tycker först. Jag tycker att Grand Theft Auto: San Andreas är värt pengarna eftersom att det är helt mycket bättre än liberty city. Eftersom man kan göra så mycket olika saker utan att tröttna. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 6 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 uhm.. varför heter tråden ''vice City'' isf.. o.O aja.. San Andreas är vart pengarna ja, men jag tycker Vice City är bäst i GTA serien... gillar inte hip-hop och ghetto stilen i SA xD Jag skrev fel..ok,tack för era åsikter..jag ska nog komma fram till ett beslut snart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Vice city och liberity city är rätt lika om man tänker efter, man kan göra ungefär samma saker. Men uppdragen är nog roligare i Liberity city. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 liberty city är skit san andreas är myckket bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak127 Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Köp liberty city om du förbeställer de så e de billigare också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SizMoLaseR Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 jaaa de e jätte kul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Det är det klart. GTA: SA är ett mycket bra action spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tenhammers Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 ja!! vice city är värda pengarna :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Är GTA San Andreas värt pengarna tycker ni? Jag funderar på att köpa det eller kanske liberty city istället men jag vill veta vad ni tycker först. Ett självklart köp. Enligt mig ett av de bästa GTA-spelen. Om du inte har dom andra spelen i 3D serien, köp GTA Trilogy där du får GTA3,GTA Vice och GTA San Andreas. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg