Jakooob1 Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 (redigerat) Hej har sett ett bra webb spel som heter OutWar. Här är information lite om spelet : man går upp i level, tar över ställen ,och mer... (liten info men bli medlem så får ni se hur det är) Klicka på Torax Sen fyller ni Namn ,Nick , Race ,Server (TA TORAX det är bäst) sen kan ni nog själva hur man gör. Här kommer lite tips om spelet. ------------------------------------------------------- ::::TIPS PÅ SPELET FÖR HA MER KUL:::: ------------------------------------------------------- 1. Jag kan tipsa om att ta Torax Servern när ni blir medlem för dom andra servrarna restartas varje gång. ------------------------------------------------------- 2. Ni som vill bli bra här snabbt om ni tycker det är kul så Skicka ett medelande till GangsterAmir och skriv så här (fråga han om man kan joina hans crew) : Hi can I join your crew ,please I like this game and would be better. Eller något annat som han kan vilja invita er. Sen när ni har blivit invitade så klickar ni på >>CREW -> INVITES -> Sen accepterar ni på |1337|Killers|. ------------------------------------------------------- Sen ska han hjälpa er med vapen och sånt. ------------------------------------------------------- Här är LÄNKEN : http://torax.outwar.com/page.php?x=225839 Så det var spelet som är kul! :student: Redigerat 7 Oktober 2006 av bozna_boy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 (redigerat) måste man ladda ner det? :huh: och en länk tack! Redigerat 7 Oktober 2006 av rickae Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jakooob1 Skrivet 7 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 måste man ladda ner det? :huh: och en länk tack! nej man måste inte ett webbspel man inte behöver det på denna :POj glömde länken men jag la in den på mitt första inlägg nu när jag ändrade den.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Du får ju bonus på din länk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.