Gäst DonKeN Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Skrivet 7 Oktober 2006 Hej. Jag såg förut att min polare hade World Of Warcraft tema för några månader sen men jag vill påminna han om det men han vet inte vad jag snackar om. Så jag undrar om någon vet vart man kan ladda ner sån tema. Obs! Jag vill inte ha olagliga fildelningssidor. Skriv också hur man installerar en ny tema :) Citera
Outsider Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Skrivet 8 Oktober 2006 Det finns ett tema på deras hemsida...om det var ett sånt tema du ville ha Citera
marz231 Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Skrivet 11 Oktober 2006 (redigerat) skaffa stylexp, installera det. Ladda ner tema filen från deras hemsida, starta den med stylexp spara. Klart. Redigerat 11 Oktober 2006 av marz231 Citera
Vegeta the sayajin Prince Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Skrivet 5 Januari 2007 Som dom andra här sade så kan du ladda ner det från blizzards hemsida eller wow-europe.com. Temat är snyggt men tag dig i akt. Det segar ner datorn och tar på processorn. U think im evil? :evil: Look at me when i play Halo :evil: :evil: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.