S_ikers Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 testa det spel är as kul länken är http://www.monstersgame.se/?ac=vid&vid=21010955 inga komentarer om att ni har spelatdetta förut låt dem som vill spela å gjör det :evil: :cool: :medieval: :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wico Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Ska testa nu :P Dåligt och Tråkigt. Du får ju bara poäng om man trycker på länken eller ngt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 jag hittade det förut idag men det sög för man behövde vänta typ 1-8 timmar när man skulle fixa pengar! och man såg inte striderna!!! :angry: Betyg:2/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wico Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 jag hittade det förut idag men det sög för man behövde vänta typ 1-8 timmar när man skulle fixa pengar! och man såg inte striderna!!! :angry: Betyg:2/10 Håller med ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 jag hittade det förut idag men det sög för man behövde vänta typ 1-8 timmar när man skulle fixa pengar! och man såg inte striderna!!! :angry: Betyg:2/10 Men kyrkogården suger, ta människojakt, 10 min = upp till 700 guldmynt. Varför se fighterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 ja tycker de e sämst <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 tycker det är grymt fast jag har kört det ett tag nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Heter Collez. Hyffsat bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Njea de borde finns betal tjänster via mobil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 jag hittade det förut idag men det sög för man behövde vänta typ 1-8 timmar när man skulle fixa pengar! och man såg inte striderna!!! :angry: Betyg:2/10 jag med den sög Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.