Xynthiar Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Skrivet 10 Oktober 2006 (redigerat) Jag har sett i raids att raid leadern har gort så att det poppar up! Det kommer fram en gul text, såhär Raid Warning: Blah Blah Blah hur gör man det? och finns det några andra funktioner förutom ready check och raid target? Tack på förhand! /BR Redigerat 10 Oktober 2006 av BloodRogue
r5ewgythijasr Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Skrivet 10 Oktober 2006 (redigerat) /rw ditt meddelande ^.^ Redigerat 10 Oktober 2006 av noname
hyldran0 Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Skrivet 10 Oktober 2006 tyvär men om du är raid leader kan du skriva rw/ och sen medelande (funkar ej om du inte är raid leader)
Gäst Mujo Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Skrivet 10 Oktober 2006 ser du till att hela ditt raid skaffar CT raid assist kan du också använda kommandon som /critemcheck (eller något liknande) för att kolla hur många som hat pots/consumables /crdurability för att kolla durability på raidet (rätta mig gärna)
Xynthiar Skrivet 11 Oktober 2006 Författare Rapport Skrivet 11 Oktober 2006 wow, nice men jag testade med /rw förut men det funkade inte.... nåja, får väl testa igen då :P tack så mycket!
Darkness Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Skrivet 11 Oktober 2006 Du måste vara prmotad eller vara raid leader... för att kunna skriva raid warning
Gäst vafan Skrivet 16 November 2006 Rapport Skrivet 16 November 2006 Jag har sett i raids att raid leadern har gort så att det poppar up! Det kommer fram en gul text, såhär Raid Warning: Blah Blah Blah hur gör man det? och finns det några andra funktioner förutom ready check och raid target? Tack på förhand! /BR /rw och skriv färgen "om det är färg" tror jag e add0ns.
Rekommendera inlägg