123spill Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Asså jag har kommit till ca 70 % och nu vet jag inte vart jag ska. Asså den där saken på kartan vet jag vart den ligger det är den där blixten. Där man teleporterar sig. Men asså när jag hoppar in i teleporten så kommer det bara fram ställen jag har varit på så jag vet inte vart jag ska... Snälla kan nån hjälpa mig!? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
payda Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 jag har samma problem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 du ska till någon bana (vet inte vilken) och hitta en hemlig väg där du sen möter en boss som är normal-svår... öööö ja hoppas att du/ni fick hjälp :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
payda Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 men hur ska man doda monstret ...... ska man bara fortsetta att doda de smo flugorna :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 17 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2007 lol! tror man ska använda sprayen i asset eller smällan! , ööö de små insekterna är bara att döda men man kommer ingenstans på det! prova dig fram så ska de gå bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg