OmenChild Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Jag har skaffat mig en wifi max. Allt gick helt perfekt tills jag var tvungen att skriva in några saker som jag inte har en aning om vart jag hittar dom.. Så här står det exakt Server Information Please enter your servers information Network Domain (e.g. somenet.com) Server Name (e.g. www.somenet.com) Administrators Email Address (e.g. [email protected] Install Apache HTTP Server 2.0 pograms and shortcuts for: For All Users, on Port 80, as a Service --Recommended only for the Current User, on 8080, When started Manually Där har ni allt och jag vet inte vart jag hittar dom dära sakern så snälla dela eran erfarenhet och säj vart jag hittar dom..!? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 hmm server namn är ju iallafall vad datan heter som får "agera server" . den wifi adaptern är inkopplad i. network domain borde ju vara typ en ip-adress . tyvärr kan ja inte hjälpa dej mer har ingen aning om hur detta funkar en Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg