TheVaski Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 någon som har något riktigt bra råd hur man kan gå upp i magic skill snabbt så att man blir master i allt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Grenade Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Något speciellt "snabbt" sätt finns det inte. Du får kämpa på som vanligt för att stiga i rank. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erasse Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Det är ganska lätt att gå upp i Alteration, (jag är master i) gå bara runt och kasta water breatning spells. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheVaski Skrivet 20 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 jag tänkte mer på att kan man inte träna hos någon.... mest på typ destruction skill. jag e expert på illusion.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Klicka här: http://dw.com.com/redir?asid=0&astid=8&sit...on_trainers.txt :lol: :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.