Dream Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Här kommer jag (killen som har upplyst mest om mmorpg spel) ! Under sensate timmarna har jag upptäckt ett rätt så beroendeframkallande spel. Spelet heter Well of souls (Källa av själar?) och man skapa en själ och tar ett sinjs och antingen kör man online eller offline och man kan ladda ner nya världar (spela nu i evergreen) man kan ha pet och göra egna skins (hur gubbe ska se ut) OCH LÄGG UPP MÄRKSAM HET TILL ATT SPELETS GRAFIK (SUGER?) är kanppast ögongodis! :( men väldigt kul! Men som sagt är bara nyböjare så jag undra några saker : var kan man får nya skins (kan ej göra själv)? vad är handlingen? och just ja...LÄNKEN: tryck :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Laddar ner nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 jag har kört well of souls , det finns cheat codes men det suger och WoS e jääääättteeee gammalt, jag trodde dom hade lagt ner det redan, WoS var en av dom första spelen jag spelade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 WOS SÖG FETT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 12 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 lol ok men darzak var får man cheat codes då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.