Shadowbeing Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Dem var väl "okej"... är dock inte så förtjust i dikter... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 (redigerat) Detta är mina "Haiku dikter" Ge dom ett betyg sen... Skrivit dom själv OM du inte vet vad en "Haiku dikt" är, kolla DENNA länk. Dikt 1 - Löven blir bruna Dessa faller neråt nu Vinden blåser snabb Dikt 2 - Sitter i skolan Tittar störsamt på klockan Suckar mycket djupt Det kommer flera sen, har min skrivbok med dom i skolan (kom bara på dessa 2) Mycket bra! De passar in ganska mycket på mig; Jag gillar hösten och tycker att skolan är långtråkig... (ibland) ;) Redigerat 13 Oktober 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 ändra sista ordet i första så det blir rätt, och vad är störsamt ? nänä, det är mycket bra komponerat :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 vad gör man med en haiku dikt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.