bmth Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 (redigerat) Asså jag förstår inte hur man gör så att man kan styla bilen i det där speciella garaget..? Kan nån hjälpa mig? :wacko: Asså jag menar det i andra stan..! Där man bara kan styla typ 5 olika, kommer baa på en just nu och det är Flash och typ 4 till. Man kan typ sätta på olika märken på bilen :cool: och sånt. Redigerat 12 Oktober 2006 av Maja_93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 I garaget i Los Santos kan man bara styla ''lowrides'' och i San Fierro och Los Santos ''vanliga bilar''. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nalle_GTA Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 MMM, du måste ha en low rider, sen kan du göra mkt mer saker e Las venturas och san fierro :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 12 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 MMM, du måste ha en low rider, sen kan du göra mkt mer saker e Las venturas och san fierro :student: Asså tro inte att jag inte har spelat GTA för jag har f*n varvat det flera gånger, så det e klart som f*n att jag vet vart man stylar Lowriders <_< . Men jag vill inte ha såna j*vla skit bilar. Jag menar sport bilar som man kan sätta märken på och styla mycket mer än i dom vanliga styl garagen..! -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 (redigerat) du måste ha en gameskark och göra kåden hemligt garage då kan du styla billar med 10000%nitro och klister märken.jag har ett märke som det står GTA ROCKS Redigerat 13 Oktober 2006 av viko550 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 §1.25. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg