bmth Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Skrivet 11 Oktober 2006 (redigerat) Asså jag förstår inte hur man gör så att man kan styla bilen i det där speciella garaget..? Kan nån hjälpa mig? :wacko: Asså jag menar det i andra stan..! Där man bara kan styla typ 5 olika, kommer baa på en just nu och det är Flash och typ 4 till. Man kan typ sätta på olika märken på bilen :cool: och sånt. Redigerat 12 Oktober 2006 av Maja_93
Razec Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Skrivet 12 Oktober 2006 I garaget i Los Santos kan man bara styla ''lowrides'' och i San Fierro och Los Santos ''vanliga bilar''.
Nalle_GTA Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Skrivet 12 Oktober 2006 MMM, du måste ha en low rider, sen kan du göra mkt mer saker e Las venturas och san fierro :student:
bmth Skrivet 12 Oktober 2006 Författare Rapport Skrivet 12 Oktober 2006 MMM, du måste ha en low rider, sen kan du göra mkt mer saker e Las venturas och san fierro :student: Asså tro inte att jag inte har spelat GTA för jag har f*n varvat det flera gånger, så det e klart som f*n att jag vet vart man stylar Lowriders <_< . Men jag vill inte ha såna j*vla skit bilar. Jag menar sport bilar som man kan sätta märken på och styla mycket mer än i dom vanliga styl garagen..! -_-
viko550 Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Skrivet 13 Oktober 2006 (redigerat) du måste ha en gameskark och göra kåden hemligt garage då kan du styla billar med 10000%nitro och klister märken.jag har ett märke som det står GTA ROCKS Redigerat 13 Oktober 2006 av viko550
Rekommendera inlägg