Gäst ShatterHand Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Ibland så kan jag bli skitförbannad på folk(jag kan få värsta utbrotten) en gång så sparka en kille mig på benet då slog jag ner honom då fick jag gå till rektorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 <_< slåss ofta med min brosa o i skolan kul :) i leksionerna brukar det bli kaos B) min lärare säger till oss sluta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Tja ibland är man ju med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 nåra brukar bråka ibland jag bara hoppar in i bråket o ger alla stryck haja haya ! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 brukar finnas några som har " gäng bråk ", brukar vara med lite då och då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 (redigerat) Slåss lite då och då för roligt skull och brukar slå mina kompisar ibland för roligt skull.. Hemma dödar nästan mina brorsor mig, Slår mig tills jag får blå märken eller tills jag lägger mig ner på golvet. (har 3 stroebrorsor).:huh: Redigerat 14 Februari 2004 av Philip_idlund Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ankan Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Tycker bara det är dumt att slåss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Gjorde förr i lågstadiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.