Gäst Kannibalgäddan Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 hitta nån hemsida...typ www.counter-strike.net eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
glofas Skrivet 14 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 men man kan bara ladda hem steam där :( säg någon hemsida da snääällla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 (redigerat) Meen! Om du har laddat ner steam, registrera dig. Det är gratis. Väl därinne kommer du få välja några spel ur en lista du vill ha. Välj cs (HF kommer med automatiskt). Sen lär du skriva din half life CD key nånstans. GE INTE UT DENNA! Sen kommer steam tanka hem det på några minuter.. Iaf om du har snabb upkoppling. Sen trycker du på games, sen CS. Nu kommer han uppdatera några minuter. En kvart eller så. (Steam uppdaterar Cs från buggar och dylikt hela tiden, effektivt, men också ett ganska segt program). Redigerat 14 Februari 2004 av Dannie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_youn Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 kan non hjälpa mig jag undrar om jag kan få en cd-ke på cs snälla kan någon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GAME_KING Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 MEn Finns Det inga som vet var man kan Få tag på bots???!!! <_< :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 kan non hjälpa mig jag undrar om jag kan få en cd-ke på cs snälla kan någon Köp Half life. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 där får man osså cd-keyn ifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.