💬
Logga in
Fuska.se

De Legendariska

24 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

OK jag har nyss klarat av det där med att kalla på Rayquaza så att Groudon och Kyogre slutar slåss. och jag håller på att slås mot elite four. Hur och när kan jag fånga Lugia, groudon o de andra legendariska pokemonen.

13 Oct 2006
Nivå 0 · Nykomling

du moste klara elite four.för att kunna fånga groudon och kyogre.men lugia går inte att få vad jag vet

Nivå 0 · Nykomling

Groudon:

när en i weather illuse säjer att det är varmt eller något,fånga han i terra cave!

Terra cave finns BARA när han säjer det.VAR terra cave finns är lägst nere på länken:

http://www.serebii.net/emerald/shorecave.shtml

Kyogre:

Samma som groudon,men det ska vara kallt.Här finns det DÅ:

http://www.serebii.net/emerald/seacave.shtml

Rayquaza:

Finns i Sky pillar till höger om pacfildog town!!

Lati@s:

Effter pokemonligan var som helst!

De andra:

Genom pokemon tillsättningar.

Reginna:

Finns i en klistrad tråd!

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #4

mm men det finns sprickor i golvet så jag håller på att ramla ner i första våningen hela tiden

Nivå 0 · Nykomling

Ett tips: spara på varje våning så om det inte går starta om. O ha repel så att inte en vild pokemon sinkar dig.

Nivå 0 · Nykomling

du måste använda mach bike för att komma över sprickorna :)

Nivå 0 · Nykomling

mot Rayquaza använd timerball och ultraball (spara framför honom så att du inte har ihjäl honom). :)

Nivå 0 · Nykomling

Var går ultra in??Ska man ha timer ska man inte byta boll,då effeckten ökas...

14 Oct 2006
Nivå 0 · Nykomling

Jag trodde Timer ball blev bättre julängre striden pågick :huh:

Nivå 0 · Nykomling

det blir den också.. så om man strider jättelänge och sen kastar en timerball så är det nästan som en masterball.

Nivå 0 · Nykomling

jag trodde ni förstod det! <_<

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #12

mm jag fånga honom med master ball.

så för att fånga Lugia och Ho-oh måste man skicka sitt spel till nintendo då eller?

och var finns han här vädermannen

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

om du har fått castform så vet du. men det är där vädermanan är!

Nivå 0 · Nykomling

efter E4 tror ja:S

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #15

mm jag har fått castform så jag ska försöka besöka platsen där jag fick honom om jag minns den

ok var finns vädermannen jag minns inte kan någon berätta

16 Oct 2006
Nivå 0 · Nykomling

VAD f*n HAR DU GJORT!!!!!!!!!!!! Nu kommer det att vara omöjligt att fånga lati@s för att du använde master bollen!!!!!!!!! du ska fånga rayquazza med ultra ball!!!!!!!!!!!! ja, jag borde ha varnat dig.

21 Oct 2006

Elias:Ska du lägga dig i hans val?

Rg_fuskare:Det är den dära proferson som är "vädermannen".Men du måste klara E4:an innan han säger någonting!

22 Oct 2006
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

VAD f*n HAR DU GJORT!!!!!!!!!!!! Nu kommer det att vara omöjligt att fånga lati@s för att du använde master bollen!!!!!!!!! du ska fånga rayquazza med ultra ball!!!!!!!!!!!!  ja, jag borde ha varnat dig.

Vad snackar du om??????

Jág fångade med ultra.

Nivå 0 · Nykomling

Använde min Mastre ball på Rayquasa. Klarade LG o bytte den Mästar bollen till Emerald. Sen klonade jag fram jätte många så nu har jag fångat alla legendariska i båda spelen :P :)

Inte de man behöver tickets till förstås.

Nivå 0 · Nykomling

Hur som helst har lrådskaparen de nu...Står i hans andra tråd...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in