Hoppa till innehåll

Fredagen Den 13: One


lundquist

Rekommendera inlägg

Inget speciellt har hänt förutom att; Vi missade en Matte lektion på 120 minuter för att vi skulle till ungdomsmottagningen,och jag hade engelska prov som jag ägde på. Får veta resultatet nästa vecka nån gång tror jag...Just det, ska till Fryshuset idag och se nån basket match , min kusin hade biljetter så ..Detta va ju en väldigt oturlig dag.. INTE :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Var hos tandläkaren, jag började blöda i hela munnen :( Tappade ett glas, spillde mjölk på hela golvet och har blivit ovän med en av mina bästa vänner. En helt vanlig dag alltså

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

*Intressekluben antecknas Riptos svar*

Bte, dagen har varit skit i dag Klassens mest störande blattetjej kallade mig tjockis och tandställningsfjant idag, jag sa emot med blattehora osv Hon skvallrar till någon kurator och jag får all skit Vill bara slå ihjäl henne.

På slutet av skolan så missade jag bussen, så nu sitter jag på en fritidsgård och halvlipar. >.>

 

Trakassera? Skrev bara att intresseklubben antecknade, för jag såg dem göra det! :o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

körde ett spel och jag kom en himmla lång bit fast jag glömde att spara (har inte gjort det tidigare alltså) och så kommer en bugg så jag fastnar och bara ramlar hela tiden kunde bara rikta mig mor några håll så jag fick stänga av och har inte en så stor lust att köra om.. om man kallar det olycka :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

*Intresseklubben antecknas Riptos svar*

Btw, dagen har varit skit i dag. Klassens mest störande blattetjej kallade mig tjockis och tandställningsfjant idag, jag sa emot med blattehora osv. Hon skvallrar till någon kurator och jag får all skit. Vill bara slå ihjäl henne.

På slutet av skolan så missade jag bussen, så nu sitter jag på en fritidsgård och halvlipar. >.>

 

[EDIT] Det var glapp i .-tangenten på fritidsgården, så allting såg konstigt ut. >.<

 

Det är rasistiskt utalande såklart!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst newnameguy

*Intresseklubben antecknas Riptos svar*

Btw, dagen har varit skit i dag. Klassens mest störande blattetjej kallade mig tjockis och tandställningsfjant idag, jag sa emot med blattehora osv. Hon skvallrar till någon kurator och jag får all skit. Vill bara slå ihjäl henne.

På slutet av skolan så missade jag bussen, så nu sitter jag på en fritidsgård och halvlipar. >.>

 

[EDIT] Det var glapp i .-tangenten på fritidsgården, så allting såg konstigt ut. >.<

 

Rasistiskt!!!??? Du vet inte vad du talar om -.-

 

BT Topic: Jag skulle precis ta en tallrik i skåpet (skulle ha den till mina mackor...)

så glömmer jag stänga skåpet när jag tagigt den :P

Sen dunkar jag med FULL FART huvudet i kanten.

Gör fortfarande ont xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Pcplayer

hmm..min bästa kompis ställde sig upp och började prata med han som satt brevid honom i klassrummet o jag utan att jag tänkta på det gäspade och sträckte ut min hand så den kom på ´min kompis plats ( jag hade en ny vässadpenna i handen med spätsen uåååt ) när han satte isg blev det atomatiskt att han skrek som f*n! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

*Intresseklubben antecknas Riptos svar*

Btw, dagen har varit skit i dag. Klassens mest störande blattetjej kallade mig tjockis och tandställningsfjant idag, jag sa emot med blattehora osv. Hon skvallrar till någon kurator och jag får all skit. Vill bara slå ihjäl henne.

På slutet av skolan så missade jag bussen, så nu sitter jag på en fritidsgård och halvlipar. >.>

 

[EDIT] Det var glapp i .-tangenten på fritidsgården, så allting såg konstigt ut. >.<

 

Du fattar inte att några kan känna sig stöttade! Sry för offtopic... Men jag kan säga att det också var hennes otursdag. Redigerat av DonKeN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...