leet Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Ett par frågor: 1.Vilken är den nyaste GTA? 2.När kommer (den nyaste GTA) ut att köpa till PS2? 3.Vet du någon internet-site man kan läsa om den (nyaste GTA) på svenska? :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 (redigerat) Man kan läsa på gtasajten.com och det nyaste gta som ska komma ut heter GTA:San Andreas Redigerat 14 Februari 2004 av [=Elite=Sonic=] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duwan_x3 Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 GTA portal är bättre. Där fins det kartor till hidden pakage, Insane jumps och helikoptrar och m.m :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 GTA: San Andreas kommer i höst, och Rockstar säger att dom alltid varit intresserade i att göra ett GTA mmporg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Jaså vad är Sand Andreas? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VirreN Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 finns det nån sajt som är bättre än gtaportal.com ???? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Jaså vad är Sand Andreas? i GTA 1 fanns ju tre städer: Liberty city (gta 3), Vice City (Gta vice city) och San Andreas. och sanandreas.com är redan registrerat av en på rockstar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 (Darth Ratchet @ 14/02-2004 17:38:31) Jaså vad är Sand Andreas? i GTA 1 fanns ju tre städer: Liberty city (gta 3), Vice City (Gta vice city) och San Andreas. och sanandreas.com är redan registrerat av en på rockstar okej... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leet Skrivet 14 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Vilken tycker ni jag ska köpa Till PS2??? :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Vänta tills San Andreas kommer då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Jag är fortfarande skeptisk till att det kommer heta SanANdreas, även om trolighetsfaktorn är väldigt hög. Nyaste är Gta Vice city. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leet Skrivet 14 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 OK...jag har bästemt mig att jag ska köpa GTA:San Andreas B) ..Men när kommer den ut? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg