tsss du har inte spelat sonic and knuckles märker jag...
Gillar Nån Det
han vet väl inte ens vad sega ega drive är
jo, jag råkade växa upp med sega och nintendo.. jag gillade sonic när jag var liten..
Men inte nu längre eller? ja han har ju blivit lite kass med tiden(se sonic heroes). Han låter fjantigt. ungefär som en amerikansk 14 åring i målbrottet.
a det e sant i dom tre första spelen så pratar han ju knappt
den e ju den bästa konsolen nånsin!
jo, och mina kalsonger är dom mest väl doftande nånsin....
Sega mega drive är lugnt bra, bäst på den tiden :)
Stackars Sega kan ju inte hjälpa att alla ungar blev pokémon beroende så att de ville ha N64.
Man kan säga att om "Pokémon stadium" inte funnits kanske Sega skulle varit kvar med konsoller.
Tror jag inte... det var Sony tattarna som sabbade för dom!
Lurade konsumenterna med tvivelaktig reklam och elaka marknadsförings metoder.
NER MED SONY!!!!!
sega kan gå o lägga sig!!! x-box rockar!!
om jag fick välja mellan mega drive och xbox så skula jag lunkat välja mega drive men om ni gilar xbox och nintendo så myket så kan ni väl skriva det där det där det här är sega mega drive forumet och föresten soic äger ut mega man
SONIC FÅR EVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sonic for lifwe !!!!!!!!!!!1 megaman e ju typ bara en gammal robot eller rättae sagt en mäniska somk ska spela robbot
men vad är sonic då? en liten mesig blå igelkott som ser ut som en tjej..
Han e inte mesig än är bara bäst hehe...
om hane mesig hur skulle han då kunna vinna över dr.robotnik
men wow.. för att det är ett spel.. megaman skulle äga sönder sonic..
hahahaha årets skämt hur kan han göra det
för att sonic är inte mer än en liten insekt för megaman och han skulle bara trampa lite lungt på honom så skulle det vara slut på honom.
ahahahahaha megaman hinner inte sonic e för snabb men ämnet var ju faktiskt gillar nån det japp det gör jag
det enda sonic kan göra är att springa snabbt, och det lär han ju behöva om megaman kom och skulle slakta honom. då kan han springa iväg som kärringen han är.