cyber-fox Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Min gameshark funkar inte jag startar gamesharken med super mario 64 ställer in ZeldaOOTs keycode. jag stänger av och tar ut mario och sätter i zelda. jag ställer in några förinställda koder på v 1.2 (min verision av spelet) sen väljer jag "start with selected codes" (eller nåt sånt) spelet startar men inga koder är aktiva jag har på codegenerator och det står att dom är på. ps. Must be on koderna är på. :( Den som vet vad jag gör fel Snälla säg :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Oj har GameShark nån supportline? Isåfall kolla upp det där... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 14 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Okay ville inte ringa dom på en gång skulle bara se om nån annan ville hjälpa mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Har det funkat innan om du har använt det innen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 14 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 köpte den från ebay (helt oandvänd till och med det halvt ogenomträngliga plasthöljet var kvar) Men svaret är Nej :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Köp GameShark från nån affär vetja. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 19 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 och vem säljer GS för 64 men jag öppnade den och kollade i den om det var nåt fel. det saknades ett mikrochip nog ett konstruktionsfel :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg