Woogie Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Jag har installerat Sims 2, och möter alla systemkraven. Ändå säger den när jag vill spela: Stoppa i rätt CD-skiva, välj OK och starta om programmet. Men det är rätt skica (DVD) i rätt läsare, som jag vet fungerar. Har det att göra med att spelet är begagnat (dock orginal, inte bränt) och att koden därför är använd? Vad kan det vara annars? Har provat att installera om det, det fungerar inte. Har provat att administratorn både installerar och spelar, funkar inte. Har kört både Diskscan, Defrag och stängt av anitvirus och brandvägg, funkar inte.... Blir galen!!!! Hjälp!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 har du kollat om skivan e repad ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Woogie Skrivet 14 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 har du kollat om skivan e repad ;) Jepp. Den är hel och ren. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Du kanske har virus på datorn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Woogie Skrivet 15 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Du kanske har virus på datorn. Nope... den är helt frisk. Dessutomfunkar allting annat prickfritt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Har du kollat så du inte har satt i skivan upp-och-ner ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak127 Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 (redigerat) jaa . . .du har kanske virus kolla lite Redigerat 24 Oktober 2006 av burak127 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 kanske är som för mig min spelare (eller ja.. där man sätter in skivan) är kapput... fast den funkar lite fortfarande för jag kan köra vissa spel och ibland tar det ett år att starta ibland 1 min... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoNtEtHeMaN Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Har du DVD brännare på datorn det måste man ha på dom nya spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg