Gäst Youx Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Går det att göra mantlar? inte vad jag vet men ja e ny på runescape.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Nej, men det går att färga dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Jaså hur då Plz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 (redigerat) Man använder olika dyes(färger) på dom. Men jag pallar inte förklara hur man får dyes.. Jag säger bara att det finns en häxa(Hetty eller nåt) i Draynor Village som fixar det om man ger henne ingridienserna. Redigerat 14 Oktober 2006 av Abyssal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 vart köper man det då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Oj då du svarade snabbt, jag ändrade inlägget med lite mer info nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Hittar inte den där häxan... får väl kolla lite till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 I Draynor village typ i en liten gränd, massa hus typ i en ring och hon finns i en av dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Det där ska jag prova :). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Allt finns på runescape knowlage base... kolla där innan det blir massvis med onödiga trådar <.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 (redigerat) titta i www.runehq.com där kan du hitta allt eller när du har gjort gobling updraget då fattar du hur man gör !!!!!!!! :angry: Redigerat 17 Oktober 2006 av MORAD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Men jag fattar ej vad man ska göra på det uppdraget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg