Gäst Beldur Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Jag behöver hjälp med arenan, när jag har dödat fienden och går tillbaka vad ska jag göra om jag vill köra igen? Om jag väljer "Ready for a match" säger den där killen "I know you're ready.." osv.. Nån som kan hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Detta kan bero på två saker. 1.Du har inte på dej ditt raiment. 2.Arenan har bara öppet från klockan 09:00 AM(tror jag) till 21:00 PM. Det borde vara någon av dom. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Inget av dem stämmer, båda är rätt... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 om han säger '' I know you're ready'', spring ut till arenan och slåss mot nästa motståndare då? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Det är nog osannolikt,men om du har blivit Champion så ska du prata med Ysabel.Om du inte visste det. Alltå,inte Owyn,Ysabel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 samma sak har hänt mej, och jag har oxå gjort en tråd om det, men det finns inget sätt att fixa det på, antingen får du göra en ny gubbe och köra igenom arenan elr får du bara skita i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 (redigerat) Ok.. Hade ändå tänkt att starta en ny han är bara i lvl 7 Vilken klass är bra att börja med? Jag gillar att vara kriminell och mörda folk :P Redigerat 20 Oktober 2006 av Beldur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 wood elf e rätt bra, och nord. jag e wood elf och jag tkr oxå det roligaste e att döda folk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Jo jag var nord med min förra det var inte helt fel.. Sen verkar redguard lite imba men dem är så fula. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 redguard är bästa warrior klassen. vill du gå runt och banka ner folk är dom bästa valet :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Jag vill inte banka ner folk jag vill smyga runt och mörda dem.. Bästa ras, class och birthsign? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Jag skulle välja Wood Elf eller Dark Elf(Bosmer eller Dunmer), Birthsignen The Thief och det är nog bäst att skapa sin egen klass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.