Hoppa till innehåll

Oblivion Hjälp! Arenan..

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag behöver hjälp med arenan, när jag har dödat fienden och går tillbaka vad ska jag göra om jag vill köra igen? Om jag väljer "Ready for a match" säger den där killen "I know you're ready.." osv.. Nån som kan hjälpa mig?

Gäst Skellington
Skrivet

om han säger '' I know you're ready'', spring ut till arenan och slåss mot nästa motståndare då? :huh:

Skrivet

samma sak har hänt mej, och jag har oxå gjort en tråd om det, men det finns inget sätt att fixa det på, antingen får du göra en ny gubbe och köra igenom arenan elr får du bara skita i det.

Skrivet (redigerat)

Ok.. Hade ändå tänkt att starta en ny han är bara i lvl 7

Vilken klass är bra att börja med? Jag gillar att vara kriminell och mörda folk :P

Redigerat av Beldur
Skrivet

Jo jag var nord med min förra det var inte helt fel.. Sen verkar redguard lite imba men dem är så fula.

Gäst Skellington
Skrivet

redguard är bästa warrior klassen. vill du gå runt och banka ner folk är dom bästa valet :)

Skrivet

Jag vill inte banka ner folk jag vill smyga runt och mörda dem.. Bästa ras, class och birthsign?

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...