Neldemo Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 wood elf e bäst om du vill va stealthy och sen samma saker som kishuna sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 (redigerat) En sak fattar inte jag, och det är hur man skapar sin egen klass... Den som hjälper mig kan tjäna lite fm... Min kompis brorsa skapade en Adventurer ;S Fast det är på PC kan man göra det på 360? Har skapat en wood elf Birthsign The Shadow och Acrobat Redigerat 23 Oktober 2006 av Beldur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 (redigerat) När du ska välja klass trycker du typ på X. Då får du välja om du ska vara bäst i Sneak,Combat eller Magic. Sen får du välja vilka två Attributes(tror jag det heter)och sist vilka sju Skills du ska ha som så kallade "Level Up Skills". Det är bäst om du väljer en skill för varje Attribute.Går du tillbaka till Attributes kan du kolla vilka Skills som hör ihop med vilka Attributes. Luck hör inget ihop med.Orsaken till att du ska göra så är för att då,när du levlar upp, så får du många bra valmöjligheter att bli bättre i.Till sist får du döpa din klass. *Phew*,det var det! :D Hur var det nu med dom där Fuskamynten? Redigerat 25 Oktober 2006 av Kishuna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Var det inte Stealth Combot och Magic? :blink: :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Men för f*n! Stealth då! :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 ok bara skojade lite med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 SM Snälla sluta med sånna där inlägg alla förstår ändå vad han menar. Föresten på det tredje Dark Brotherhood uppdraget hur ska man göra för att slippa döda vakterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Smyga förbi dom såklart! <_< Dom två första måste få prata klart,sen kan man komma förbi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Techno Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 (redigerat) Mm vänta tills dem pratat klart. Du kan använda ett invisible spell om du har det också. Redigerat 29 Oktober 2006 av Techno Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.