Gäst Xray Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Ska ni köpa World Of Warcraft (eller har inte det kommit ut) Här finns screenshots: http://www.blizzard.com/wow/screenshotinde...?PageNo=1&Set=0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Jag tror inte jag ska göra det och har ingen aning om det har släppts har ingen koll på det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potatisbil Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 ja ska köpa det, verkar asgrymt :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Jag har fixat alphan det är ass kul förutom att det är ensamt :( bara terräng men kommer att köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 ska inte det bara att gå att spela över nätet med det nya warcraft...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 vet itte men det verkar så där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 jo man kan köra över nättet med nya warcraft .. men tror de komemr kosta pengar lr nått sånt .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 så man kan köra själv också...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 jadå .. ja tänker lätt köppa de sån j*vla skön grafik nya lag osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 ja ska fixa de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swe_DeMoN Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 (redigerat) Jag har fixat alphan det är ass kul förutom att det är ensamt :( bara terräng men kommer att köpa det va var hittade du den????? Redigerat 7 Mars 2004 av Swe_DeMoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 srry kommer inte ihåg men min kusin gör det ska försöka få tag på han i MSN messenger. PS:ALPHAN TAR TYP 15H ATT LADDA NER MED BREDBAND INTE ADSL UTAN RIKTIGT BREDBAND Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.