Johkie Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Jag är sjukt jul sugen, så hur ska jag göra så att tiden går snabbare???? JUL^^ yeaaa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Tjaa, du kan ju ha en för-Julkalender, som räknar ner till 1 december. Så kan du äta Pepparkakor och dricka Gluewine(Glögg). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Spela och se på film :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Skita fullsgtändigt i det och tänk på Wii som kommer till Sverige den 8 december. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Men med tiden kan dom grejerna bli lite tråkiga, och tiden går långsamt igen... -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Och med tiden kommer du att fatta hur unikt Wii är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Köp ett spel som är kul och håller länge. Då får du annat att tänka på ett bra tag och vips så är det jul. :D Kolla på vinden om det finns något kul där. Du kanske hittar något som du gillade att syssla med när du var liten. Köp en bunt begagnade serietidningar på någon loppis. Man får lätt en hel hög för under 50 kr. Då har du något att läsa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Längta till Nyårsafton iställe så kommer Julen snabbare :). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 §1.11 Lev ditt liv som vanligt är mitt tips. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg