Jag har hamnat i ett litet dilemma här.
På den ena sidan har jag ett speel som jag vet är bra för att jag hat alla föregångarna.(Quake)
Eller Doom 3 en ny klassiker enligt speltidningarna, vilken borde jag köpa,förklara varför.
Jag har hamnat i ett litet dilemma här.
På den ena sidan har jag ett speel som jag vet är bra för att jag hat alla föregångarna.(Quake)
Eller Doom 3 en ny klassiker enligt speltidningarna, vilken borde jag köpa,förklara varför.
tycker quake 4 mer action i det, Doom 3 var bara en tafflig visning av motorn, inte läskigt och tråkigt
quake 4 är större snabbare och roligare + jäklans bra multiplayer.
quake 4
Tja,Quake 4 har ju hamnat lite i skuggan av Doom 3 men du kan ju alltid testa doom 3 demon...finns på doom3.com
↗ till inläggetBåda :gitarr:Jag har hamnat i ett litet dilemma här.
För att du har båda ;) (båda spelen e väl från sammaskapare) KÖP BÅDA ;)
Ska du skaffa Quake 4 tänk på att ha en REJÄL dator,
4,2 GHZ Pentium 4.
Dock tar det mindre på AMD.
doom 3, quake suuuger K******K!
otrevilg :angry: tycker att foom börjar bli liite gammalt å har hört mkt bra om quake
Quake 4 Singleplayer suger stenhårt. Däremot är Multiplayern rätt så skön att spela med kompisar.
Jag skulle dock rekommendera Doom 3 om du vill ha ett nervkittlande Singleplayer spel. Sen finns det också en expansion till det.
Quake4...
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in