Hampe The Killer Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Hej jag har en rouge på level 13 jag undrar om jag ska köra med två dagger eller bara en dagger och ett svärd? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 DUAL DAGGER! WOO! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 du kan ju lägga main dagger och ett main sword i action bars så byter du vapen hela tiden jag kör så vet inte om det är det bästa mig för mig går jätte bra förlora typ alldrig i duel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 ha en dagger i main hand och ett svärd i off Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 ha 2 svärd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 men en Rogue behöver ha en dolk i main hand för att kunna göra de flesta attacker... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Det enda du behöver en dolk för är backstab och ambush, på 26 lär du dig Cheap Shot som i de flesta fall är mer användbar än Ambush (en några-sekunder-stun som man utför från stealth), och denne kräver ingen dolk, och backstab kan man ju byta ut mot sinister strike-spam. ;p Men så är dolkar väldigt snabba, och bra offhands särskilt. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Hej jag har en rouge på level 13 jag undrar om jag ska köra med två dagger eller bara en dagger och ett svärd? :unsure: Dagger och sword.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vafan Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 2 daggers över snabbt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg