HerrHubba_Bubba Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Skrivet 14 Februari 2004 Hur gör man för att döda bosssen som e under draken valoo?? Jag har gungat fram och tillbaka så han har fått stenen i huvudet men jag vet inte hur jag ska göra när han tar av sig skalet eller vad man ska kallar det
1-an Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Skrivet 14 Februari 2004 efter han har tappat skalet så slår han med armarna(klorna)efter dig. du ska då stå stilla så att han slår med båda armarna i golvet och fastnar där. då han sitter fast laddar han upp en eld attack. när hans öga kommer inom räckhåll så slå på det innan han hinner använda eld attacken! upprepa denna process 2-3 gånger så har du klarat honom!
HerrHubba_Bubba Skrivet 14 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 14 Februari 2004 Ok! tack ska testa!
1-an Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Skrivet 14 Februari 2004 behöver du mer hjälp skicka bara ett mail till [email protected] så hjälper jag dig!!!!!!!!!!!!!!!
Arako Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Skrivet 14 Mars 2004 använd graplinghooken på hans öga och slå det sen med svärdet!
Rekommendera inlägg