sebbe1991 Skrivet 24 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2003 Jag behöver hjälp i final fantasy v. jag har dödat gubben efter båtvraken men vet inte vad jag ska göra sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 hur många kristaler har du hitat själv har jag nästan varvat det är en omöjlighet i slutet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimitri Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 final fantasy 1 eller 2? om det är ettan så har jag precis fått min första kristall... :oops: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 oki men det e ganska svårt faktist Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Christoffer Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Jag behöver också hjäp på FF5...jag har kommit till tredjevärlden och till en boss som heter Stoker och hittas i "The Forgotten Tempel"*läskig musik*(man ska ta en stenplatta, andra i ordningen)....men okej...nu måste jag har helst nästan en guide ellet ett bra tips...Mina fyra finfina karaktärer är: Lenna: Summoere/White Mage Cara: Black Mage/Time Mage Faris: Thief/Ninja/Samurai Bartz(i mitt fall Draco): Samurai/Knight/Mg. Knight/Monk m.fl. små från dom flesta som trainer m.m. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master of war Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 final fantasy 1 eller 2? om det är ettan så har jag precis fått min första kristall... :oops: Det är 5:an Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 vet inte om jag har varit i forgoten temple men alla mina 4:a kristaler har försörts!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg