hajm00 Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Skrivet 17 Oktober 2006 Är det nån som har noter till nån Zelda låt? Har letat men har inte hittat något!!! :gitarr: :visslar: Need Help PLZ!!!!! :bah: Citera
pho Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Skrivet 18 Oktober 2006 oo skulle oxå va tacksam ifall nån gjorde det.. skulle va fett coolt o kunna spela de på piano, ifall ni letar så kan ni väl även vara snälla o leta efter super mario? oo skulle oxå va tacksam ifall nån gjorde det.. skulle va fett coolt o kunna spela de på piano, ifall ni letar så kan ni väl även vara snälla o leta efter super mario? Citera
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Skrivet 18 Oktober 2006 Hittade några på nätet ;) vet inte vad dom betyder, men du kanske vet det! Zelda music The Elegy of emptiness G A G D G C A The song of healing A G D A G D The nocturne of shadows A G G E A G The Bolero Of Fire D E D E G D G D SARIA’S SONG D G A D G A MINUET OF FOREST C A C A E F E PRELUDE OF LIGHT C A C A G C ZELDA’S LULLABY A C G A C G EPONA’S SONG C A G C A G C A G A G SONG OF TIME A D F A D F A C B G F G A D C E D GORON LULLABY D A B D A B A D OATH TO ORDER A F D F A D SONATA OF AWAKENING D B D B D A D SONG OF SOARING F B D F B D SONG OF STORMS D F D D F D LOST WOODS F A B F A B F A B C E B C B G E Citera
RaXeZ Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Skrivet 18 Oktober 2006 Jag kan öppna en midi fil och kolla i FL och skriva upp ackorden men det blir nog ganska jobbigt men,men kan ge det ett försök :P Eller så använder du vår kära vän @ Google (inte reklam!!) Citera
pho Skrivet 3 November 2006 Rapport Skrivet 3 November 2006 Jag kan öppna en midi fil och kolla i FL och skriva upp ackorden men det blir nog ganska jobbigt men,men kan ge det ett försök :P Eller så använder du vår kära vän @ Google (inte reklam!!) Snällllaaa gör så, du är du bäst! Citera
cyber-fox Skrivet 3 November 2006 Rapport Skrivet 3 November 2006 jag kan spela dom på piano men jag vet ingenting om noter :blink: <-- jag när det gäller noter Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.